Prin ochii tehnicianului nostru
Tehnicianul constată problema și îți trimite fotografii sau video prin e-mail sau sms. Astfel vei putea vedea propriul automobil și problema care trebuie remediata, prin ochii tehnicianului nostru. Poți decide online dacă dorești să accepți comanda sau să amâni reparația pentru o dată anterioară.
Servicii suplimentare, în siguranță!
Vei primi (prin e-mail sau sms) o descriere a defectelor și o ofertă angajantă. Nu vom repara nimic, bineînțeles fără acordul tău!
Paul 1 - Te conectezi cu un singur click
Dacă observăm în timpul reparației și alte defecte care trebuie remediate, vei primi e-mail sau un sms.
Vei accesa linkul și te vei autentifica cu codul TAN primit.
In fereastra de comandă poți vedea datele automobilului tău și informațiile de contact ale consilierului de service, precum și lucrurile deja comandate.
Pasul 2 - Vizualizezi online lucrările suplimentare necesare
Vezi defecțiunile care trebuie reparate. Poți lua o decizie pe baza imaginilor și/sau a filmelor.
Poți accepta sau respinge lucrările suplimentare propuse. În cazul extinderii comenzii, prețul total al acesteia se modifică automat.
Selectezi "Continuă" pentru a vedea sumarul și a confirma decizia ta, trimițând comanda înapoi la noi.
Vei primi apoi un e-mail de confirmare , cu toate informațiile despre lucrările de reparație respinse și comandate.
Pasul 3 - Îi răspunzi consilierului de service
Mai multe detalii serviciu: AICI
Pentru mai multe info, vă așteptăm în showroom-urile noastre sau sa ne contactați la:
Service Audi/SEAT : Str. Ștrandului, nr. 52A , telefon: 0250 703 600
Service Volkswagen Rm. Vâlcea: Str. Râureni, nr. 38, telefon: 0250 703 630, e-mail: programari-vw@nurvil.ro
Service Volkswagen Tg. Jiu: Str. Tismana, nr. 100, telefon: 0372 521 800/813